Sizga buxgalterning xizmatlari kerak, ammo to'g'ri mutaxassisni tanlash uchun siz hamkorlik shartlarini va shaxsiy imtiyozlaringizni o'rganishingiz kerak. Ushbu sahifada biz mijozlarimizning eng ommabop va dolzarb savollariga javoblarni to'pladik. Ular sizga autsors shartlari asosida buxgalterni tanlashda va kompaniyamiz bilan ishlashda siz uchun afzalliklarni tushunishda yordam beradi.

Tez-tez beriladigan savollar va javoblarni o'qib chiqqandan so'ng, siz buxgalteriya xizmatlari uchun prays bilan tanishishingiz mumkin (aaafin.uz/ru/buhgalterskie-uslugi-tsena)

Buxgalteriya xizmatlari

Biz har xil hajmdagi va yo'nalishdagi kompaniyalar uchun autsors shartlari asosida buxgalteriya xizmatlarini taqdim etamiz. Xizmatlar doirasi va narxlar oralig’I juda keng. Individual yondashuv mijozlarimizga biznes yuritish uchun zarur bo'lgan narsalarni bir vaqtning o'zida maqbul narxda taqdim etishimizga imkonini beradi.

AAA Financier jamoasi hamkorlik qilishga tayyor, qo'ng'iroq qiling, yozing yoki veb-saytda so'rov qoldiring! Bizning menejerlarimiz sizning so'rovingizga zudlik bilan javob berishadi.

Biz va ish jarayoni haqida

Buxgalteriya xizmatlariga quyidagilar kiradi:

• Biznes va hujjatlar bilan tanishish;
• Birlamchi hujjatlarni tuzish va qayta ishlash;
• Birlamchi hujjatlarni buxgalteriya hisobida rasmiylashtirish;
• Buxgalteriya hisobini onlayn yoki oflayn rejimda yuritish;
• Soliqlarni hisoblash;
• Tannarxni hisoblash;
• Soliqqa tortish masalalari bo'yicha maslahatlar;
• Ish haqi va kadrlar hisobi;
• Soliq, moliyaviy va statistik hisobotlarni tayyorlash va taqdim etish;
• Soliq, litsenziyalovchi va nazorat qiluvchi organlar faoliyatini tekshirishda yordam berish;
• Sizning biznesingizni muvaffaqiyatli olib borish uchun zarur bo‘lgan boshqa buxgalteriya xizmatlari.

Qo‘shimcha ekspert va buxgalteriya xizmatlari doirasi har bir mijoz bilan shaxsan kelishib olinadi.   

2019-yilda O‘zbekiston Respublikasida elektron hujjat almashinuvi joriy etildi, bu esa barcha yuridik shaxslarga buxgalteriya hisobi va hujjat aylanishini elektron shaklda olib borish, shuningdek, hisobvaraq-fakturalar va ish natijalari to‘g‘risidagi guvohnomalarni ro‘yxatdan o‘tkazish majburiyatini yuklaydi.

Siz telegram guruhdagi menejer bilan bog‘lanishingiz mumkin, shuningdek, telefon orqali qo'ng'iroq qilishingiz, elektron pochtaga yozishingiz mumkin.

Arizalar 10 daqiqadan 5 soatgacha ko'rib chiqiladi. Sizning arizangizni ko'rib chiqish muddati vazifalarning murakkabligi va mutaxassislarning ish bilan bandliklariga bog'liq bo’ladi.

Agar mijoz xizmatlar ko'rsatish shartnomasini bekor qilishga qaror qilsa, u holda xizmatlar boshqa ko'rsatilmaydigan sanani ko'rsatgan holda yozma ravishda oldindan xabardor qilish kerak. Shundan so'ng, mutaxassis hisob-kitob davrini yopadi, natijalarni umumlashtiradi va barcha o'zaro hisob-kitoblar va qarzlarni to'lashdan so'ng 1C ma'lumotlar bazasini Buyurtmachiga o'tkazadi.

Har bir mijoz yoki kompaniyaga buxgalterlar va biznes o'rtasidagi o'zaro munosabatlar uchun mas'ul bo'lgan shaxsiy menejer tayinlanadi. Muvaffaqiyatli va qonuniy biznes uchun zarur bo'lgan vazifalarga qarab, buxgalterlarning butun jamoasi Mijoz bilan, tor sohalardagi mutaxassislar bilan ishlaydi: buxgalteriya hisobi va hisoboti, xaridlar, banklar va investorlar bilan ishlash va boshqalar.

Kompaniyamiz ofisiga kelishning hojati yo'q, buni o'zingiz xohlaganingizcha qilishingiz mumkin. Kerakli Ishlar Internet orqali elektron formatda amalga oshiriladi. Barcha hujjatlar elektron hujjat aylanishi orqali yuboriladi. Tranzaktsiyalarni ro'yxatdan o'tkazish TSOYEAT (Tashqi savdo operatsiyalarining yagona elektron axborot tizimi) orqali, banklar bilan ishlash bank-klient orqali, xodimlarni ishga olish/ishdan bo'shatish esa e-mehnat orqali amalga oshiriladi.

Xohishingiz bo’lsa, siz o’z shaxsiy menedjeringiz orqali uchrashuv vaqti va joyini oldindan kelishib olgan holda, buxgalteringiz bilan shaxsan uchrashishingiz mumkin. Sizni har doim ofisimizda ko’rishdan mamnunmiz.

Bularning barchasi muayyan vaziyatga bog'liq, ammo bizning amaliyotimiz shuni ko'rsatadiki, autsorsing bo'yicha mutaxassislar samaraliroq ishlaydi va ularni yollash turli o'lchamdagi tashkilotlar va yakka tartibdagi tadbirkorlar uchun ancha tejamkor. Autsorsingda siz o'z sohasida yuqori malakaga ega bo'lgan yuqori ixtisoslashgan mutaxassislarning butun tarkibiga ega bo'lasiz. Bundan tashqari, siz buxgalteriya bo'limiga ish haqini to'lash, kasallik ta'tilini to'lash uchun pulni tejaysiz. Buxgalterlarning malakasini oshirish va sertifikatlash uchun pul sarflamaysiz. Shuningdek, autsorsing buxgalteriya tashkiloti bilan tuzilgan shartnoma ishonchli kafolatlar va ish uchun yuqori darajadagi mas'uliyatni ta'minlaydi. Shtatdagi mutaxassis nomunosib vaqtda ishdan ketishi yoki kasallik ta'tiliga chiqishi mumkin, bu soliq va nazorat organlarining qo'shimcha xarajatlari va jarimalariga olib kelishi mumkin.

Siz ish jarayonini to'liq nazorat qilasiz. Barcha operatsiyalar va buxgalteriya hisobi sizga ko'rinadi. Shuningdek, siz har doim bajarilgan ishlar bo'yicha hisobotni so'rashingiz mumkin. Biz har oyda mijozlarimizga batafsil hisobotlarni yuboramiz.

Ko'pgina mijozlar uchun dolzarb savol, unga aniq javob berish oson emas. Shuning uchun biz mijozlarimiz o'rtasida so'rov o'tkazdik va ular shunday javob berishdi:

• Qulay hamkorlik. Barcha jarayonlar avtomatlashtirilgan, mutaxassislar mijozlarga tushunarli tilda gaplashadi, har doim qiyin masalalarni va murakkab qarorlarni tushuntiradi, nostandart vaziyatlardan chiqish yo'lini topishga yordam beradi.

• Aniq tariflar. Mijoz o'rtacha tarif rejalari bo'yicha emas, balki faqat bajarilgan ish uchun to'laydi.

• Ish samaradorligi. Bir nechta mutaxassislar vazifalar ustida ishlayotganligi sababli, kompleksda ularning barchasi tezroq, malakali va samaraliroq hal qilinadi.

• Shaxsiy menejer. Shaxsiy menejeringiz tufayli siz doimo ishlardan xabardor bo'lasiz, tez va osonlik bilan yangi buyruqlar bera olasiz va buxgalterlarga topshiriq berishingiz mumkin.

Biroq, eng muhimi, buxgalterlarning yuqori professionalligi, tor doiradagi vakolatlari va ishga mas'uliyat bilan yondashlaridir.

Ha, chunki nol aylanma bilan ham soliq xizmatiga hisobotlarni taqdim etish kerak. Har kim ham buni mustaqil ravishda bajara olmaydi, bu esa noxush holatlarga va keraksiz moliyaviy xarajatlarga olib keladi. Shuning uchun kompaniyamiz hisobchisi xizmatlaridan foydalanish yaxshiroqdir.

Albatta. Bizning mutaxassislarimiz sizning biznesingiz uchun eng yaxshi soliq va buxgalteriya yechimlarini tanlab berishadi.

Ha. Bizning mutaxassislarimiz o'tgan davr uchun buxgalteriya hisobi va hisobotini tiklashga yordam berishadi. Batafsil ma'lumot olish uchun menejerimizga murojaat qiling.

Siz menejerga vazifa qo'yasiz va Shartnoma va tegishli hujjatlarni ilova qilasiz. Keyin buxgalter hisobvaraqni, hisobvaraq-fakturalar, bajarilgan ishlar dalolatnomalarini tuzadi va rasmiylashtiradi. Barcha muammolar zudlik bilan hal qilinadi, shuning uchun bu haqida tashvishlanish shart emas.

Agar bunday harakat zarur bo'lsa, sizga albatta loyihangizga rahbarlik qiluvchi buxgalter hamroh bo'ladi. Biroq, aksariyat hollarda bu kerak emas. Mutaxassislarimiz ishni telefon suhbatlari orqali muvaffaqiyatli hal qilishadi.

Ha. Agar siz shunday vazifani qo'ysangiz, lekin biznesdagi shaxsiy ishtirokingiz zarur bo'lgan holatlar mavjud. Agar vaziyatlar sizning ishtirokingizni talab qilmasa, buxgalter o'z-o'zidan hal qiladi.

Turli xil vaziyatlar bo’lishi mumkin, va bizga allaqachon shtatida hisobchilar bo’lgan mijozlar ham murojaat qilishadi. Ko'pincha bu uchinchi tomon auditi yoki shtatdagi buxgalterning imkoniyatlaridan tashqarida bo'lgan ba'zi nostandart vazifalarni hal qilishdir. Agar siz buxgalteriya hisobining to'g'riligini tekshirishni yoki qiyin muammoni hal qilishni istasangiz, biz bilan bog'laning.

Bunday holatlar juda kam uchraydi. Axir, biz mijozlarimizga biznesni muvaffaqiyatli olib boorish, soliqlar va buxgalteriya hisobi haqida qayg'urmaslik imkonini beradigan yuqori darajadagi xizmatlarni taqdim etamiz. Biroq, biron-bir sababga ko'ra xizmatlarimiz sizga yoqmasa, siz har doim Xizmatlar shartnomasini bekor qilish huquqiga egasiz.

1C mijoz bazasi bizning serverimizda yoki mijoz serverida joylashtirilishi mumkin. Bularning barchasi sizning xohishingiz va imkoniyatlaringizga bog'liq.

Butun Oʻzbekiston hududi boʻylab. Internet yoki messenjerlar, telefon qo'ng'iroqlari, elektron pochta orqali bog'lanishingiz mumkin. Shuningdek, bizning ofisimizga shaxsan tashrif buyurishingiz mumkin.

Biz turli mulkchilik shaklidagi tashkilotlar va korxonalar bilan ishlaymiz: MChJ, YATT, Xorijiy kompaniyalar vakolatxonalari, Notijorat tashkilotlari, Advokatlik tuzilmalari, XK.

Yo'q. Biz faqat oylik obuna xizmati asosida ishlaymiz.

Agar siz ushbu savolni o’zingizga berayotgan bo'lsangiz, bu allaqachon bizning tashkilotimiz buxgalterini yollash sabablaridan biridir. Balkim sizda quyidagi muammolar bordir:

• Hujjatlar va hisobotlarning noto'g'ri yoki muddatidan tashqari tez-tez rasmiylashtirilishi.

• Korxonada buxgalterlarning yiliga 2 martadan ortiq o'zgarishi, ayniqsa soliq hisoboti davrida.

• Hisobchilarning buxgalteriya hisobi bo'yicha konstruktiv bo'lmagan takliflari yoki asossiz bayonotlari.

• Buxgalterlarni tez-tez autsorsing qilish, tashqi audit, buxgalteriya bo'limiga ishonchsizlik.

• Soliq organlari, banklar, yetkazib beruvchilar yoki mijozlar bilan bog'liq muammolar.

• Siz, hamkorlaringiz, mijozlaringiz bilan muloqot qilishda buxgalterning malakasizligi yoki ehtiyotsizligi.

Bu muammolar paydo bo'lishini oldini oling. Bizga murojaat qiling.

Mijoz tomonidan hal qilinishi kerak bo'lganlar. Bu har qanday murakkablik va diqqat markazidagi vazifalar bo'lishi mumkin.

Bizning tashkilotimiz yordam beradi:

• Buxgalteriya hisobini “to’liq” yoki individual muammolarni hal qilishda, birlamchi hujjatlarni, turli hisobotlarni tayyorlashda, soliq hisobotlarini tuzishda, deklaratsiya, statistik hisobotlarni tayyorlash va taqdim etishda.

• Ish haqi va kadrlar hisoblarida.

• Banklar bilan ishlash va valyuta nazorati.

• Buxgalteriya hisobini yuritish va optimallashtirish, soliqqa tortish masalalari bo'yicha maslahat berishda.

• Banklar, soliq organlari, nazorat va litsenziyalovchi organlar xodimlari bilan o'zaro hamkorlik qilishda.
S

huningdek, bizning xizmatlarimiz to'g'ridan-to'g'ri sizning ehtiyojlaringizga ko'ra kengaytirilishi mumkin. Menejerimizdan ko'proq ma’lumot bilib oling.

Avvalo, menejerimizga murojaat qilishni tavsiya etamiz. Mutaxassis sizning vaziyatingizga to'g'ridan-to'g'ri aniq tavsiyalar beradi.

Xizmat shartnomasini tuzish uchun quyidagilarni tayyorlashingiz kerak:

• Nima uchun biz bilan bog'lanishga qaror qildingiz va sizga qanday yordam kerak degan savollarga javoblar

• Bank rekvizitlari va tashkilotingiz, yakka tartibdagi tadbirkor haqidagi ma'lumotlar

• Bajarilishi kerak bo'lgan vazifalarning taxminiy doirasi

Buxgalteriya xizmatlarini ko'rsatish bo'yicha rasmiy shartnoma tuzilgandan so'ng bizga kerak bo'ladi:

• 1C bazasi, agar u allaqachon shakllangan bo'lsa;

• Soliq idorasiga kirish uchun ERI kaliti;

• Ma'lumotlarni ko'rish uchun bankka kirish.

Ba'zi hollarda menejerimiz sizni xabardor qiladigan boshqa ma'lumotlar manbalari talab qilinadi. Autsorsing firmasi bilan rasmiy shartnoma tuzmaguningizcha tashkilotingiz haqida hech qanday ma'lumot bermang.

Savodli hisobchilarning xizmatlari har qanday moliyaviy, tijorat va ishlab chiqarish faoliyatida zarurdir. Biz o'z biznesingizni xotirjamlik va muvaffaqiyat bilan davom ettirishingiz uchun o'rtacha narxlarda sifatli xizmatlarni taqdim etamiz. Siz buxgalteriya hisobini tajribali mutaxassislarning ishonchli qo'llariga topshirasiz va nazorat yoki soliq organlarining jazolari haqida qayg'urmaysiz. Shuningdek, biz biznes jarayonlarini optimallashtirish, rentabellikni o'rnatish va biznesingiz samaradorligini oshirishda yordam beramiz.

Biz masofadan turib, Internet orqali ishlayotganimiz sababli, ba'zi odamlarda shaxsan o'zi bilmagan yoki ko'rmagan buxgalterga ishonish kerakmi, degan shubha bor. Havotir olmang. Axir siz onlayn-do'konlarda xarid qilasiz, shuningdek, Internet orqali biznes yuritasiz. Bu bizning davrimiz haqiqatlari, bu juda qulay. Sizning buxgalteringiz kompaniyamiz ofisida joylashgan bo'ladi. Siz u bilan nafaqat onlayn, balki ish vaqtida 09.00 dan 18.00 gacha ofisga shaxsan tashrif buyurgan holda ham bog'lanishingiz mumkin.

Mutaxassisning ishini tekshirish uchun bir qator sub'ektiv va ob'ektiv omillar mavjud. Subyektiv omillarga quyidagilar kiradi: kompaniyangiz muvaffaqiyati va farovonligi, afsuski, bu nafaqat buxgalterga bog'liq. Obyektiv omillarga: soliq qarzlari va jarimalarning yo'qligi, hujjatlar va hisobotlarning o'z vaqtida rasmiylashtirilishi. Ichki sifat nazorati mijozlarimiz uchun eng yaxshi natijalarni kafolatlash imkonini beradi. Xizmatlarimiz sifatiga shubhangiz bo'lsa, siz so'zsiz ishonadigan uchinchi tomon auditorini taklif qilishingiz mumkin.

Bizning tashkilotimizda hamkorlikning bir nechta variantlari mavjud, bu bizga har bir mijozga individual yondashuvni ko'rsatishga imkon beradi. Agar siz “to’liq” (“kalit osti”) xizmatiga buyurtma berishga qaror qilsangiz, u holda birlamchi shakllanish sizning tarif paketingiz narxiga kiritiladi. Biroq, paketli takliflar yirik tashkilotlar uchun foydalidir. Kichik va o'rta biznes uchun biz mijozga muvaffaqiyatli buxgalteriya hisobi va biznes uchun kerak bo'lgan xizmatlarning aniq ro'yxati bilan shaxsiy takliflarni ishlab chiqamiz. Ko'pincha paketli takliflarni to'lashdan ko'ra, birlamchi shakllantirish uchun alohida to'lash foydaliroqdir.

Agar siz mulkchilik shakli va soliqqa tortish tizimiga qarab kompaniyangiz uchun standart buxgalteriya xizmatlarini shaxsan tanlasangiz, xizmat narxi odatda qarzdorlar va kreditorlar bilan har oylik hisob-kitoblarni o'z ichiga oladi. Moliyaviy yil oxirida tashkilotlarning aktivlar va majburiyatlarni inventarizatsiya qilish bo'yicha hisobotlarni taqdim etish majburiyati qonuniy ravishda mustahkamlangan.

Xizmatlar uchun narx va to'lovlari

Buxgalteriya xizmatlarining narxi vazifalarning murakkabligi va hajmiga bog'liq. Xususan: hujjatlarni boshqarish va biznes-mulk shaklida, vazifalar turi va ularning ishlashi shartlari. Biz "kechagi ehtiyoj" ya’ni sizning hisobchingiz hisobot berishni uddalay olmadi formatidagi vazifalarini qabul qilmaslikka harakat qilamiz. Biroq, favqulodda vaziyatlarda biz mijozga yordam beramiz, ammo shoshilinch xizmatlar narxi alohida gaplashib olinadi. Shuningdek, kompaniyaning yoki tashkilotning buxgalterlik hisobi xizmatlari ishlab chiqarish yoki savdo faoliyatini kengaytirish bilan bog'liq holda oshishi mumkin. Har oy biz bajarilgan ishlar va qiymatni asoslagan holda hisobot tayyorlab taqdim etamiz.

Hamkorlik bir nechta variantlarga ko'ra amalga oshirilishi mumkin. Siz uchun eng qulay formatni tanlang:

• Mutaxassislarimizni cheklangan huquqlar bilan ta'minlash. Bunday holda, buxgalter ma’lumotlarni faqat ko'rib chiqishi mumkin, ammo barcha to'lovlar mijoz yoki uning xodimi tomonidan amalga oshiriladi.

• To'liq kirish huquqini ta'minlash. Bunday holda, bizning mutaxassisimiz mijoz bilan kelishilgan holda barcha bank operatsiyalarini amalga oshiradi.

• Qo'shma hamkorlik. Bunday holda, siz bizning mutaxassisimizga cheklangan imkoniyatlarni berasiz, imzo qo’yish va to’lovlarni o’tkazishni esa mijozning xodimi yoki mijozning o'zi amalga oshiradi.

O'zingizning xohishingizga qarab eng qulay variantni tanlang.

Yetkazib beruvchiga to’lovlarni amalga oshirish uchun to’lovni bizga messendjer yoki elektron pochta orqali yuboriladi. Bizning mutaxassisimiz to'lov topshirig’ini tayyorlaydi va uni bank-klientda shakllantiradi. Agar bizning xodimimizda imzo chekish huquqi bo'lsa, unda operatsiya butunlay tugallanadi. Agar kirish huquqi cheklangan bo'lsa, unda siz hujjatni o'zingiz imzolashingiz va operatsiyani yakunlashingiz kerak.

Asosiy tariflar bilan xizmatlar sahifasida tanishishingiz mumkin: www.aaafin.uz. Bazali tariflar shu yerda keltirilgan. Agar talab qilinsa, siz uchun alohida taklif tayyorlanadi. Har oy biz bajargan ishimiz to’g’risida xizmatlarning batafsil tavsifi va ularning qiymatini ko’rsatgan holda hisobotlarni taqdim etamiz.