Kompaniyada mijozlar bilan ishlash sxemasi

Kompaniyada buxgalteriya xizmatlarini ko'rsatish va shartnoma tuzish tartibi

Har qanday yo‘nalish va miqyosdagi korxona yoki tashkilotda buxgalteriya xizmatlarini ko‘rsatish, shuningdek, buxgalteriya hisobi va hisobot berish funksiyalarini autsorsing qilish o‘ziga xos xususiyatlarga ega. Bu yerda autsorsing bo'yicha mutaxassislar va biznes rahbari o'rtasida konstruktiv, ishonchli va oqilona munosabatlarni o'rnatish muhimdir. Buyurtmachi eng yaxshi natijaga erishish uchun buxgalteriya xizmatlarining bajarilishini nazorat qilish bilan bir qatorda, bizning kompaniyalarimiz, shuningdek, biznes jarayonlarida ishtirok etadigan xodimlar o'rtasida malakali hamkorlikni yo'lga qo'yish zarurligini bilish muhimdir.

Hamkorlik yo'lidagi muhim qadamlar:
 

1. Shartnoma tuzish va buxgalteriya hisobi autsorsingiga o'tish
Buxgalteriya xizmatlarini yoki buxgalteriya hisobi autsorsingini amalga oshirish bo'yicha shartnoma tuzishdan oldin siz ishlarning hozirgi holatini aniqlashingiz va hamkorlikning to'g'ri yo'nalishini, kerakli ish hajmini va narx oralig'ini tanlashingiz kerak. Buning uchun siz nima qilishingiz kerak:
     a) korxona faoliyati turini va hisob yuritish tartibini to'g'ri ko'rsatish;
     b) biznes-jarayonlarning murakkablik darajasini va ular ishining samaradorligini baholash;
     c) buxgalteriya hisobini autsorsing qilishda yuzaga kelishi mumkin bo'lgan xatarlarni hisobga olish.

Shuning uchun, buxgalteriya hisobi va elektron hujjat aylanishini ishonib topshirmoqchi bo'lgan kompaniyani tanlashda tayyorgarlik bosqichida ko'proq e'tibor bering. Dastlabki konsultatsiyada autsorserning mijozga yo'naltirilganlik darajasini, uning malakasi va odobliligini aniqlang.

Buning uchun siz:
- kompaniya haqida ma'lumot olish
- kompaniya haqidagi ma'lumotlarni o'rganish
- maqsad va vazifalarni belgilash
- shartnoma tuzish
- o'zaro aloqani o'rnatish

Buxgalteriya autsorsingi jarayonida o'zaro munosabat

Kompaniyamiz korxona va pudratchi o'rtasidagi ma'muriy o'zaro munosabatlarning bir nechta samarali va tasdiqlangan sxemalarini ishlab chiqdi. Ularning har biri mijoz-korxonaning haqiqiy ehtiyojlaridan kelib chiqqan holda, menejerning xohish-istaklari va tajribamizdan kelib chiqqan holda shakllantiriladi. Ba'zida korxona rahbari har doim ham buxgalteriya hisobi, xodimlarni hisobga olish, xodimlarni boshqarish yoki biznes jarayonlari, soliqqa tortishda muammoli joylarni va hal qilinmagan jarayonlarni ko'rmaydi. Shuning uchun, hamkorlikning boshida biz har doim eng oddiy va tushunarli sxemalardan foydalanishni, shuningdek, auditga buyurtma berishni tavsiya qilamiz. Kelajakda mutaxassislar biznes jarayonlari va ishlab chiqarish xususiyatlarini o'rganadilar, o'zaro munosabat sxemalari mijozning roziligi bilan va yangi shartnoma tuzilgandan keyin kengaytirilishi mumkin. Shunday qilib, siz o'zingiz, xodimlaringiz va biznesingiz uchun qulay hamkorlikni ta'minlab, buxgalteriya hisobini autsorsing bilan bog'liq xavflarni kamaytirasiz.

Esda tutingki, jarayonlar va o'zaro munosabatlar qanchalik murakkab bo'lsa, ularni optimallashtirish uchun ko'proq vaqt kerak bo'ladi. Natijada, sozlash davri bir yil yoki undan ko'proq vaqtga cho'zilishi mumkin.
 

Biz sizga ma'muriy o'zaro hamkorlikning odatiy sxemasini va hamkorlikning bir nechta variantlarini taqdim etamiz.

AAA Financier mijoz-menedjer

Bunday variant kichik biznes yoki yakka tartibdagi tadbirkorlarga to’g’ri keladi. Bu yerda mijoz faqat kompaniyamiz menejeri bilan muloqot qiladi, u ma'lumot oladi, mutaxassislar oldiga vazifalar qo'yadi va natijani mijozga yuboradi. Bu xususiy tadbirkorlar uchun eng oddiy va eng qulay variant.

Financier mijoz-menedjer+asosiy xodimlar

Tajribali rahbarlarga murakkabroq daraja mos keladi, bunda menejer AAA Financier kompaniyasining turli bo'limlari bilan mustaqil ravishda bog'lanadi va belgilangan vazifalarga qarab va ularning vakolatlariga muvofiq individual xodimlar bilan bevosita muloqot qiladi. Shunday qilib, ma'lumot menejerni chetlab o'tib, to'g'ridan-to'g'ri ijrochiga yetkaziladi. Shu bilan birga, menejerdan vazifalarni va ularni malakali shakllantirishni aniq tushunish, shuningdek, ularning bajarilishini shaxsiy nazorat qilish talab qilinadi.

AAA Financier mijoz xodimlari-asosiy xodimlar

Ko'p xodimlari faol moliyaviy-xo'jalik faoliyati bilan shug'ullanadigan korxonalar bir nechta o'zaro munosabat oqimlarini tashkil qilishlari kerak. Bu yerda korxona rahbari va asosiy xodimlar ish jarayonlarida ishtirok etadi. Bu holda o'zaro munosabat qilish sxemasi va tartibi korxona ehtiyojlari, ishtirokchilarning jarayonlarini boshqarish imkoniyatlari va tajribasidan kelib chiqqan holda individual ravishda ishlab chiqiladi.

Biz har doim biznesingiz rivojlanishi uchun hamkorlikning eng yaxshi variantlarini taklif qilishga tayyormiz!