Kadrlar hisobi autsorsingi

Xodimlar bo’yicha ishni yuritish bo'yicha yuklangan vazifalar xodimlar hujjatlari bilan samarali va malakali ishlashga qaratilgan va ularni ikkinchi darajali deb atab bo’lmaydi. Axir, hamma narsani xodimlar bo’limi hal qilishi hammaga ma’lum. Bu jarayonda xodimlarning hisobi yuritiladi, ularning barcha kasbiy harakatlari, shuningdek, ish haqini to'g'ri hisoblash uchun zarur bo'lgan hujjatlar qayd etiladi. Ish haqini hisoblash va ish vaqtini hisoblashni osongina bajarish uchun biz bilan bog'laning.

Toshkent va O'zbekistonda xodimlar hisobini yuritish

Siz bizning buxgalteriya tashkilotimizga boshda oxirigacha buxgalteriya xizmatlarining to'liq to'plamiga buyurtma berishingiz mumkin, biznesingizni iloji boricha daromadli qilish uchun konsalting va auditdan foydalaning.

Xodimlar bo’yicha ish yuritishning maqsad va vazifalari

Xodimlar ishini yuritishning maqsad va vazifalari quyidagilardan iborat: korxona yoki tashkilotning shaxsiy tarkibiga oid hujjatlar bilan samarali ishlash, hujjatlarni malakali yuritish, qonun hujjatlarida nazarda tutilgan hisobotlarni taqdim etish.

Biz mijozlarimiz uchun quyidagi vazifalarni bajaramiz:

• Biz xodimlar to'g'risidagi hujjatlarni qonun hujjatlarida va tashkilotning ichki siyosatida belgilangan talablarga muvofiq yuritamiz.
• Biz kadrlar strategiyasining zaif tomonlarini aniqlaymiz va kompaniya kuchli va muvaffaqiyatli bo'lishi uchun ularni kuchaytirish bo'yicha yechimlarni taklif qilamiz.
• Biz ziddiyatli vaziyatlar bilan ishlaymiz, mehnat nizolari yuzaga kelganda sudda va boshqa organlarda mijozning manfaatlarini himoya qilamiz.
• Biz ish beruvchi va xodimlar o'rtasida samarali hamkorlikni ta'minlaymiz.
• Biz xodimlarning yaxshi mehnati uchun yaxshi tovon olishlari uchun optimal xodimlar tuzilmasi va mehnatga haq to'lash shakllarini ishlab chiqamiz.

Bizning xizmatlarimiz tufayli korxonalar nafaqat muvaffaqiyat qozonadi, balki beqaror iqtisodiy muhitda ham barqaror bo'ladi.

Xodimlar bo’yicha ish yuritish xizmatlari

Biz xodimlar bo’yicha ish yuritish xizmatlarini ham buxgalteriya hisobi ishining bir qismi sifatida, ham alohida xizmat sifatida taklif qilamiz. Biz, shuningdek, kerak bo’lganida, sudlarda va boshqa organlarda huquq va manfaatlaringizni himoya qilish uchun yuridik yordam beramiz. Konsalting va audit korxonaning kadrlar siyosatidagi zaif tomonlarini va muammoli tomonlarini aniqlashga imkon beradi, bu esa uni optimal xarajatlar bilan rivojlantirish va maksimal samaradorlikka erishishga to'sqinlik qiladi. Biz bilan bog'laning.

Xodimlar hisobini yuritish nima uchun juda muhim?

Xodimlarni samarali boshqarish, hattoki oz sonli xodimlar bilan ham, malakali xodimlar hisobini yuritmasdan mumkin emas. Biznesda muhim rolni vakolatli hujjatlashtirish, korxona va tashkilot uchun statistik ma'lumotlarni kuzatish va yuritish o'ynaydi. Shuningdek, Mehnat kodeksida belgilangan qonuniy talablarga rioya qilish talab etiladi. Bularning barchasi va yana ko'p narsalar uchun xodimlar hisobi va uni malakali yuritish kerak. Doimiy ishlash uchun xodimlar bo'yicha mutaxassisni yollashingiz mumkin. Biroq, uning ish samaradorligi, amaliyot shuni ko'rsatadiki, autsorsing kompaniyalari bilan hamkorlikdan ancha past.

Agar sizda biron bir savol tug’ilsa, bemalol menejerimizga murojaat qiling.

Tez-tez beriladigan savollar:

Xodimlar hisobi autsorda: hujjat almashinuvi qanday amalga oshiriladi?

O‘zbekistonda 2020-yildan boshlab elektron hujjat aylanishiga to‘liq o‘tildi. Endi deyarli barcha hujjatlar kompyuter texnologiyalari yordamida amalga oshiriladi. Yuridik shaxs maqomiga ega bo‘lgan tadbirkorlar qonun talablariga rioya etishlari va elektron hujjat aylanishida hisobvaraq-fakturalar, bajarilgan ishlar dalolatnomalari va hokazolarni qayd etishlari shart. Ayrim tadbirkorlar uchun bu mavzuni o‘zlashtirish hali ham qiyin. Shuning uchun biz har doim sizga yordam berishga tayyormiz.

Xodimlar bo’yicha ishni yuritish xizmatlari va xodimlar hisobini yuritish narxlari nimaga bog’liq bo’ladi?

Bizning buxgalteriya tashkilotimizda xodimlarni hisobini yuritish xizmatlarining narxi bir nechta omillarga bog'liq: hujjat aylanishining ko’pligi darajasi, korxonadagi xodimlar soni, ichki xodimlar siyosati algoritmlari va boshqalar. Oddiy qilib aytganda, vazifalar qanchalik murakkab bo'lsa, xizmat shunchalik qimmatga tushadi. Biroq, bu baribir tadbirkorlar uchun foydalidir. Shuning uchun ular bizga xodimlar bo’yicha ish yuritish va xodimlar bo'limi boshqaruvi xizmatlari uchun murojaat qilishadi.

Xodimlar hisobini autsorsing qilish nafaqat foydali, balki istiqbolli va oqilona ishdir.

AAA Financier barcha tadbirkorlarga keng ko'lamli buxgalteriya xizmatlarini taqdim etadi, tashkilotning buxgalteriya hisobi va huquqiy masalalarini hal qilishda har tomonlama yordam beradi. Yozing yoki qo'ng'iroq qiling, biz sizga malakali maslahat beramiz va barcha savollaringizga javob beramiz!

Shunga o'xshash maqolalar.
my.mehnat da kadrlarni ro`yxatdan o`tkazish xizmatlari

08 декабр 2023

my.mehnat da kadrlarni ro`yxatdan o`tkazish xizmatlari

2020-yil boshidan boshlab xodimlarni ro'yxatga olish bo'yicha yangi qonunchilik talablari kuchga kirdi. Endi tuzilgan mehnat shartnomalarini (keyingi o'rinlarda MSh deb yuritiladi) YMMT (Yagona milly mehnat tizimi)da ro'yxatdan o'tkazish zarurati paydo bo'ldi.

Batafsil
JShDS daromad solig`ini topshirish xizmatlari

10 декабр 2023

JShDS daromad solig`ini topshirish xizmatlari

Daromad solig'i – bu majburiy soliqlarning asosiy turlaridan biri. U jismoniy yoki yuridik shaxsning umumiy daromadiga nisbatan foiz sifatida hisoblanadi. Bu yerda xarajatlarni to'g'ri hisobga olish va ularni amaldagi qonunchilikka muvofiq hujjatlashtirish muhimdir.

Batafsil
Kadrlar hisobi autsorsingi

09 декабр 2023

Kadrlar hisobi autsorsingi

Xodimlar ishini yuritishning maqsad va vazifalari quyidagilardan iborat: korxona yoki tashkilotning shaxsiy tarkibiga oid hujjatlar bilan samarali ishlash, hujjatlarni malakali yuritish, qonun hujjatlarida nazarda tutilgan hisobotlarni taqdim etish.

Batafsil